Що робити малому бізнесу у 2023 році? Олександр Сивак
Якщо ви хочете, щоб ваш малий бізнес виділявся в 2023 році, привертав увагу та демонстрував потенційним клієнтам, що ви пропонуєте найкраще доступне рішення, використовуйте поради одеського підприємця Олександра Сивака, який став засновником торгового будину Стратег.
Диференціація
Бізнесмен вирішив дослідити тему малого бізнеса, та що робити підприємцям в 2023 році. Сивак зазначає, коли справа доходить до залучення більшої кількості клієнтів, багато власників малого бізнесу експериментують із маркетинговою тактикою, сподіваючись знайти щось, що працює. Але замість того, щоб покладатися на удачу або гучні обіцянки, приверніть увагу за допомогою стратегії диференціації бренду.
Стратегія диференціації бренду призначена для створення та просування унікальних характеристик компанії, продукту чи послуги.
Ринок з кожним днем стає все більш конкурентним. Через це потенційним клієнтам стає все важче, ніж будь-коли, побачити, чим ваш продукт чи послуга відрізняється від інших подібних.
Олександр Сивак говорить, що все необхідне для створення диференціації бренду вже є. Перший компонент вашої стратегії диференціації повинен легко включатися у вашу бізнес-модель - ви. Багато власників бізнесу не наважуються зробити себе центром свого брендингу та маркетингу. У результаті більшість уникає показувати свою справжню особу або ділитися своєю життєвою чи діловою філософією з потенційними клієнтами.
Споживачі втомилися від товарів та послуг масового виробництва та масового ринку, а також від компаній, що їх продають. Вони не терплять поганої чи навіть середньої якості. Натомість вони шукають компанії, які демонструють справжність і щиро хочуть їм допомогти.
Місія бренду
Найкращий спосіб дати клієнтам те, що вони хочуть, це поділитися своїми цінностями, переконаннями та філософією, що робить і Олександр Сивак в своїх проектах, тому вони і є успішними. Треба розробити цілеспрямовану місію бренду та побудувати свій бізнес навколо неї.
Історія бренду
Історія бренду, мабуть, одна з недооцінених і неправильно використовуваних тактик брендингу. У більшості компаній на веб-сайті є заява про місію або біографія власника, яка розкриває деякі особисті дані, наприклад, чому вони розпочали свій бізнес, минулий досвід чи особисті інтереси. Але ніщо із цього не передає суті чи наміру історії бренду.
Мета історії бренду — викликати інтерес до бізнесу та створити зв'язок між його продуктами та послугами та цільовим ринком. Щоб зробити це ефективно, ви повинні виявити деяку вразливість та співчуття до своїх клієнтів. Ви не можете боятися показати деякий ступінь слабкості, можливо, у вигляді минулих помилок або викладених уроків
Ви також можете використовувати історію бренду, щоб продемонструвати процес розробки продукту або те, що робить його унікальним.
Поради, якими поділився Олександр Сивак, дозволять вам створити значний розрив між вами та вашими конкурентами.