Українська Русский
063 010 11 33
За тарифами Вашого оператора
Новин не знайдено!
Новин не знайдено!
0
Наразі в кошику:
0.00грн
Товари в кошику
Ваш кошик порожній!

Що має вміти дитина у 2-3 роки

Психологічний розвиток дитини на 2-3 роки

Коли вашому малюку виповниться 2-3 роки, він вчитиметься концентрувати увагу. Ваша допомога у цьому відіграє велику роль! Говоріть з дитиною, вчіть запитувати та давати відповіді. Допоможіть йому знайти зайві елементи на зображеннях та вибрати однакові кольори.

Також неймовірно важливо навчити малюка аргументувати свої відповіді.

Ми підготували список базових навичок, якими дитина має опанувати у віці 2-3 років:

Що має вміти дитина у 2-3 роки
  • Розмовляє зрозуміліше, ніж однорічний.
  • Поступово починає використовувати в мові прикметник
  • За допомогою мами чи навіть самостійно може зібрати мозаїку, пірамідку чи грати з кубиками.
  • При процесі розрізання (наприклад, паперу чи картону) тримає ножиці однією рукою.
  • Під улюблену музику починає рухатися ритмічно.
  • Може виконати найпростіші прохання.
  • Непогано запам'ятовує вірші з 4 рядків, ще краще – пісні.
  • Ліпить із пластиліну прості форми.
  • Може розібрати іграшку, щоб зрозуміти, як вона влаштована.
  • Збирає піраміду за зростанням і спаданням після того, як йому показати приклад.
  • Може знайти об'ємний еквівалент плоскої фігури.
  • За певними характеристиками (таким як вага, агрегатний стан, розмір тощо) малюк може визначити який предмет у його руках
  • Може вставити геометричну фігуру у віконце, яке відповідає їй за формою та розміром.
  • Може назвати та відрізнити як мінімум 3-4 кольори
  • Малює зображення з ліній і може пояснити, що на картинці.
  • Визначає предмет за його характерними ознаками вагою, фактурою, тобто важким, м'яким.
  • Орієнтується в різних величинах (наприклад, порівнюючи матрьошку за висотою, кольором, об'ємом, шириною).
  • Візуально виділяє предмет за його формою (порівняє геометричні фігури формою, і вставляє у відповідні віконця).
  • Виділяє три-чотири кольори, деякі називає або підбирає до цього зразка.
  • Проводить лінії різної довжини, спрямованості та форми, називає, що намальовано.