Українська Русский
063 010 11 33
За тарифами Вашого оператора
Новин не знайдено!
Новин не знайдено!
0
Наразі в кошику:
0.00грн
Товари в кошику
Ваш кошик порожній!

Що таке бренд? – Олександр Сивак

Apple, Amazon, Nike,  Coca-Сola – бренди, які знають всі. Кожен із них у нас викликає певні асоціації та емоції. Наприклад, як тільки чуєш десь Кока-кола, відразу в голові, на фоні грає пісня «Свято наближається» та новорічний настрій.


Ось і відповідь на запитання, що таке бренд. Якщо розумними словами, то бренд – це образ в голові людини, яка купує товар. Бренд – це цінність, за яку готові заплатити більше.


Бренд «Стратег»

Що таке бренд? – Олександр Сивак

Олександр Сівак засновник компанії «Стратег», як ніхто розуміє важливість бренду. Емоція яку виражає бренд Сивака – зацікавленість. Яскраві кольори в логотипі підіймають настрій та викликають бажання пізнавати. З брендом «Стратег» знайомі не тільки в Україні, а і в інших країнах, так як з 2017 році ігри з’явилися на міжнародному ринку.


Завдяки популярності бренду компанія отримує визнання і стає відомою споживачам. Така компанія може випустити новий продукт або послугу під своїм ім'ям. Основним завданням бренду є збільшення охоплення та кількості споживачів шляхом розширення. З боку власника бренду рівень цінності бренду для споживача дозволяє продукту бути більш конкурентоспроможним або навіть дорожчим. 


Важливість позиціонування бренду

Що таке бренд? – Олександр Сивак, фото №2 - інтернет-магазин Платошка

Бізнесмен Олександр Сивак наголошує на важливості позиціонування бренду, яке формує вподобання клієнтів,  диктує купівельну поведінку та служить основою для лояльності клієнтів. Найпотужніші світові бренди позиціонуються таким чином, що відчувається позачасовим і невід’ємним.


Спершу зрозумівши своїх клієнтів, конкуренцію та унікальну ціннісну пропозицію свого бренду, ви зможете переконатися, що ваш бренд буде позиціонуватися як виразний, цінний і такий, що його неможливо забути.


Створення бренду – це процес ідентифікації бізнесу, продуктів і послуг шляхом формування асоціацій у свідомості споживачів. Це маркетинговий план, розроблений для того, щоб допомогти швидше пізнати та відчути свою групу продуктів і послуг, та дати підстави вибрати саме вашу компанію серед багатьох конкурентів.


Бренд - це те, як світ сприймає компанію. Тому дуже важливо не економити на своєму бренді, адже від цього залежить ваш дохід та рівень конкуренції, яку ви будете складати іншим компаніям.