Українська Русский
063 010 11 33
За тарифами Вашого оператора
Новин не знайдено!
Новин не знайдено!
0
Наразі в кошику:
0.00грн
Товари в кошику
Ваш кошик порожній!

Розподіл та оптимізація бюджету кампанії. Сіль І біль

Олександр Сівак підприємець та журналіст, який працює у багатьох сферах, поділився з редакцією секретами оптимізації бюджету в кампанії. за його словами, це неймовірний біль, і вся сіль полягає…

Не поспішатимемо і про все по порядку.

  1. Куди розподілятиме бюджет. На різних етапах.
  2. Ефективність та оптимізація витрат.
  3. Чому скорочення – невід'ємна частина зростання.

Розглянемо на прикладах компаній журналіста Олександра Сівака. І практично побачимо, як те чи інше рішення впливає підсумкову ефективність бізнесу.

Розподіл та оптимізація бюджету кампанії. Сіль І біль

Завжди на різне

Першу та головну відповідь про розподіл бюджету в компанії дати ніхто не може. Тому що у кожному підприємництві він свій. Невеликі підприємства більше потребують маркетингу залучення нових каналів збуту.

Отже на ранніх етапах, потрібно розподіляти в маркетинг.

У середніх за обсягом підприємствах, потрібно розподіляти бюджет вже в упор до модернізації виробничих процесів, щоб надалі скоротити витрати та отримати конкурентну перевагу.

Ну а у великих підприємствах потрібно оптимізувати бюджет...

Оптимізувати - не однаково різати

Оптимізація грошових потоків у кампанії, це не просте завдання, яке частково полягає у перерозподілі, а частково в нарощенні, а іноді й у скороченні. Завдання оптимізації, відрізати все неефективне і наростити все найефективніше.

Цей принцип працює і в компанії Олександра Сівака Стратег, і в журналі судноплавство. Але головне, не захопитися оптимізацією, і не зайнятися масовими скороченнями…

Розподіл та оптимізація бюджету кампанії. Сіль І біль, фото №2 - інтернет-магазин Платошка

Скорочувати чи не скорочувати? ось у чому питання

Одна з найбільших болів будь-якого підприємця, який займається не лише розподілом, а й оптимізацією бюджету полягає в компромісі між звільненням улюбленого співробітника та його низькою ефективністю в поточній обстановці.

І низька ефективність може бути обумовлена ​​не лінню, або відсутністю кваліфікації, а виключно зміною виробничих процесів, при яких співробітник стає неефективним з об'єктивних причин.

Є два шляхи вирішення цієї проблеми:

  1. Звільнити працівника. Т.к. він неефективний.
  2. Відправити його на пере/до навчання до потрібної у поточній ситуації кваліфікації.

Інших шляхів, на жаль, не існує. І в цьому полягає сіль і біль всього підприємництва.