Українська Русский
063 010 11 33
За тарифами Вашого оператора
Новин не знайдено!
Новин не знайдено!
0
Наразі в кошику:
0.00грн
Товари в кошику
Ваш кошик порожній!

Як не варто вести бізнес. Поради підприємцям від одеського бізнесмена Олександра Сивака

Олександр Сівак – успішний бізнесмен з Одеси, видавець журналу «Судноплавство», творець Торгового дому Strateg. Як ніхто інший він знає, як побудувати успішний бізнес.

Ми записали поради початківцям та досвідченим підприємцям від Олександра Сивака, які допоможуть набити менше шишок.

Як не варто вести бізнес. Поради підприємцям від одеського бізнесмена Олександра Сивака

Емоції VS Системний підхід

Бізнесмен Олександр Сівак каже, що сучасний бізнес – це емоції. По суті, це реалізація цілей та амбіцій власника. А в основі – потреби людини, яка у майбутньому стане клієнтом.

Починати бізнес із емоцій і для людей чудово. Саме так 2009 року з'явився торговий дім Strateg, який став лідером серед виробництва дитячих ігор. Олександр Сівак, вже будучи успішним бізнесменом та видавцем журналу «Судноплавство», поставив перед собою амбітну мету – створити цікаве та якісне дозвілля для всієї родини.

Звичайно, будь-який бізнес надалі потребує системного підходу. Це запорука міцного та успішного бізнесу. Раціональність і системність повинні взяти гору над емоціями.


Чітке стратегічне планування

Успіх бізнесу багато в чому залежить від ретельно продуманої ідеї та стратегічного планування, які визначають вектор розвитку. Відсутність цього обіцяє ризики, зокрема фінансові. Ніхто не знає, куди рухатися і як розвиватися.

До планування належать визначення цілей та місії компанії. Наприклад, у Strateg є мета – зробити світ дитини та дорослої яскравішою, цікавішою та насиченою творчістю. адже іграшки не тільки розважають, а й навчають, дозволяють пізнати навколишній світ. Місія бренду – створення дозвілля для сім'ї.

Завдяки певним та сформованим цілям бренд може розвиватися. Пам'ятайте: ні розуміння мети – немає бізнесу.


Незнання своєї цільової аудиторії

Бізнесменові важливо поставити собі запитання: кому я працюю? Дуже поширена відповідь: всім. Немає такого поняття "бізнес для всіх". Якщо ви так відповідаєте, це означає, що ви проігнорували дослідження ринку і своєї цільової аудиторії. Працюючи для всіх, по суті, ви працюєте ні для кого. Потрібно знати, хто ваша ЦА та кому ви продаєте свій товар.


Недостатня фінансова грамотність

Бізнес має приносити дохід. Невміння розрахувати прибуток – проблема багатьох підприємців. У цьому випадку буде багато проблем: незнання тонкощів кредитування, нецільові витрати, ігнорування бухгалтерського обліку. Все це прямий шлях краху бізнесу.


Найрозумніший VS Відкритий для нових знань

Сьогодні у бізнесі цінуються гнучкість, знання трендів та готовність змінюватися. Працювати за накатаною, без ідей та креативу – не приносить доходу. Запит клієнтів можна сформувати фразою «здивуй мене». І це класно, адже завдання підприємця – креативити. Наприклад, Strateg у воєнний час підірвав ринок патріотичними натовпами. Найбільш відомі: «Ой у Лузі…» «Скажи паляниця», «Доброго вечора ми з України», «Російський військовий корабель іди на... дно». Вони настільки полюбилися людям, що у них грають сім'ями.

Як не варто вести бізнес. Поради підприємцям від одеського бізнесмена Олександра Сивака, фото №2 - інтернет-магазин Платошка

Делегування

Найважливіший етап, коли бізнес працює. Можна тягнути всі питання самому, але згодом ви зануритеся в операційних питаннях. Кожен повинен мати свою зону відповідальності: бухгалтер – аудитом, офіс-менеджер – офісною роботою, а бізнесмен – стратегією та плануванням.